Субота, 24.08.2019, 11:26
Вітаю Вас Гость | RSS

Вараська ЗОШ І-ІІІ ступенів №5

Меню сайту
Наше опитування
Ваше відношення до введення шкільної форми
Всього відповідей: 213
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Хто сьогодні був?

План роботи психологічної служби

План роботи психологічної служби

Склад психологічної служби:

  1. Психолог: Комар Н. А. – керівник служби
  2. Соціальний педагог:
  3. Заступник директора з виховної роботи: Ходаріна І.Є.
  4. Педагоги: Шулячинська Н.А., Головаш С. А.,Тимощук Т. А.

            

Тема над якою  працює школа:

«Створення умов для розвитку й самореалізації особистості в умовах використання інноваційних технологій».

Проблема над якою працює служба:

«Інтерактивні методи роботи з дітьми, підняття самооцінки та мотивації до особистісного зростання».

Мета служби:

Забезпечення умов, що сприяють особистісному розвитку кожної дитини, порушення яких заважає своєчасній реалізації вікових і індивідуальних можливостей учнів і спричиняють необхідність психолого-педагогічній корекції.

Завдання служби:

  1. Розкриття особистості і творчого потенціалу.
  2. Стимуляція до саморозвитку.
  3. Підняття самооцінки шляхом активної творчої роботи.
  4. Отримання позитивного досвіду.
  5. Сприяння впровадженню інклюзивної освіти в навчальному закладі.

 

План  роботи  практичного психолога

              1. Психодіагностична  робота

№ з/п

Зміст роботи

Дата виконання

Примітка

1

Спостереження за поведінкою учнів в навчальних і поза навчальних ситуаціях. Виявлення труднощів проходження адаптації.

Вересень

Жовтень

1,5-ті кл

2

Відвідування уроків та занять у групах продовженого дня з метою дослідження взаємодії учителя з учнями та виявлення дітей з ознаками  дезадаптації.

1-ші кл.

3

Діагностика особистісних рис новоприбулих учнів, (діти з зони АТО).

Жовтень

2-11 кл

4

Анкета для визначення адаптації дитини до школи.

Батьки першок

ласників

5

Проведення діагностичного мінімуму (мотивація, адаптація).

Жовтень Листопад

1,5 – ті кл.

6

Поглиблене вивчення особистості учнів, які важко проходять адаптаційний процес до школи.

Листопад

1,5 - ті класи

7

Діагностичне опитування серед учнів щодо раннього виявлення наркотичного, тютюнового, алкогольного узалежнення та соціально-неадекватної поведінки.

Жовтень

Квітень

6-ті класи

8

Анкета на вивчення актуальності  насильства над дітьми.

Листопад

Грудень

4, 7, 9-ті класи

9

«Визначення схильності до суїцидальної поведінки» Методика М.Горської

Грудень

8-мі кл.

10

Анкета «Вивчення негативних факторів, що породжують стресогенні проблеми»

8-мі кл.

11

Діагностика агресивних проявів у молодших школярів.

Січень

2-гі класи

12

Дослідження професійних нахилів учнів

( вивчення професійних інтересів, індивідуально психологічних особливостей, інтелектуальних та творчих здібностей ).

Січень

Лютий

9,11-ті класи

13

Діагностика темпераменту. Тест-опитувальник Г. Айзенк

Лютий

7-мі кл.

14

Дослідження рівнів задоволеності, конфліктності та згуртованості за методикою «Мій клас».

Березень

3-ті кл.

15

Дослідження готовності дітей до переходу в середню школу

  • вивчення тривожності;
  • самооцінки;

     -  мотивації навчання.

Квітень

4-ті кл.

16

Вивчити рівень знань з ксенофобії та расизму, торгівля людьми

9-ті класи

17

Діагностика учнів що стоять на внутрішкільному обліку (вивчення особистості, акцентуацій характеру, визначення рівня сформованості ціннісних орієнтацій).

Протягом року

6-11кл.

18

Індивідуальні, діагностичні обстеження учнів за запитами адміністрації закладу, вчителів, батьків.

2-11-ті класи

19

Діагностика вчителів та батьків за їх запитами

Вчителі, батьки

20

Проведення психологічного обстеження невстигаючих учнів та супроводження їх на ПМПК.

Учні

21

Виявити соціально-психологічні причини негативних явищ, які мають місце в школі

 

             ІІ. Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота.

№ з/п

Зміст роботи

Дата виконання

Примітка

1

Індивідуальна психокорекційна робота з учнями,  (дітей з зони АТО за потребою).

Протягом року

2-9 класи

2

Ведення психокорекційних груп та розвивальних занять для дітей з низьким рівнем адаптації, пізнавальних процесів, емоційної сфери, поведінки за результатами діагностичних обстежень.

Листопад -  лютий

1,2-5 класи

3

Корекція девіантної поведінки у підлітків  ( індивід. бесіди, заняття)

Протягом року

5-11 класи

4

Проведення соціально-психологічних тренінгів:

- Запобігання насильству;

- Як стати толерантною людиною?;

- Здоров’я та здоровий спосіб життя;

- Дружба в нашому житті

Учні, педпрацівники,

батьки

5

Проведення  розвивальних та корекційних програм:

- Групи для тривожних, агресивних       дітей;

- Індивідуальна корекція пізнавальних процесів ( пам’ять, увага, мислення)

2-7 класи

              IIІ. Консультаційна робота

№ з/п

Зміст роботи

Дата виконання

Примітка

1

Проведення індивідуальних та групових консультацій педагогів з питань адаптації  першокласників.

Жовтень

     Вчителі

2

Індивідуальні бесіди з учнями, що мають ознаки дезадаптації.

Жовтень Листопад

1, 5 – ті класи

3

Проведення психолого- педагогічного консиліуму «Адаптація п’ятикласника, як важлива складова навчально-виховного процесу»

Листопад

Адміністрація, вчителі

4

Консультування класоводів, класних керівників , вчителів за результатами поглибленої діагностики.

Протягом року

Учні

5

Надання консультацій і рекомендацій вчителям та батькам по роботі з „важковиховуваними” учнями та учнями „групи ризику”

2-11- ті класи

6

Консультування вчителів і батьків підлітків з питань виховання дітей, труднощів у взаєминах із дітьми, з питань вибору професії.

5-9 класи

7

Групові та індивідуальні консультації з проблем професійного самовизначення старшокласників ( за результатами професійної діагностики)

ІІ півріччя

9-11- ті  класи

8

Індивідуальні консультації учнів, вчителів та батьків за особистими потребами.

Протягом року

2-11- ті класи

9

Надання індивідуальних та групових консультацій вчителям про готовність дітей до переходу в середню ланку.

Квітень

4-ті класи

10

Допомога у кризових ситуаціях.

Протягом року

 

 

 

11

Сприяння впровадженню інклюзивної освіти в навчальному закладі. 

12

Надавати психологічну допомогу дітям з зони АТО.

 

              ІV. Організаційно-методична робота.

№ з/п

Зміст роботи

Дата виконання

1

Складання плану роботи на рік, місяць, погодження планів роботи.

Вересень ,

в кінці кожного місяця

2

Оформлення документації, складання статистичного звіту.

До 01.06.15р.

3

Підготовка до проведення виступів, лекцій, семінарів, нарад, консиліумів, тренінгів, батьківських зборів.

Протягом року

4

Оформлення обліково – статистичної документації заповнення індивідуальних карток з рекомендаціями для вчителів і батьків, щодо індивідуального розвитку дітей.

5

Розробка корекційно – розвивальних програм, програм психологічних досліджень, психодіагностичного інструментарію.

6

Участь у психолого - педагогічних заходах міста, області ( наради, семінари, конференції, методичні об’єднання).

7

Організація роботи із самоосвіти, робота з періодичною пресою і методичною літературою. Надання допомоги педпрацівникам і батькам в організації самоосвіти.

8

Підготовка психодіагностичного інструментарію, тестових бланків, анкет та їх обробка.

9

Оформлення стендів (для батьків, вчителів).

10

Участь та виступи на засіданнях шкільної ради профілактики правопорушень.

              V. Психологічна просвіта

№ з/п

Зміст роботи

Дата виконання

Примітка

1

Виступи на батьківських зборах із різних психологічних проблем:

«Перший раз – перший клас»

«Адаптація п’ятикласника, як важлива складова навчально-виховного процесу»

«Сімейне виховання без конфліктів і покарань» 

«Агресія та насилля у дітей»  

 «Як зберегти у дитини інтерес до школи ?»

«Вбережемо дітей від самогубства»       

Протягом року

Батьки

2

Просвітницька робота серед учнівської молоді: виступи на виховних годинах, спілкування:

  • Культура взаємовідносин;
  • Людина починається з добра;
  • Ми – здорове покоління;
  • Як навчитися складати іспити;
  • Насильство та жорстокість;

5-11класи

3

Відео лекторії : «Правда про наркотики», «Правда про алкоголь»,  «Правда про куріння», «Торгівля людьми»

Учні

4

Проведення тижня соціально-психологічної служби в школі

 

I півріччя

5

Інформованість учнів про гендерну рівність в українському суспільстві.

Протягом року

7

Інформованість учнів про ксенофобські та расистські прояви серед дітей та учнівської молоді.

8

Інформація на куточках:

«Насильство»;

«Торгівля людьми – проблема сьогодення»;

«Діти вулиці», «Бомжування та бродяжництво серед дітей»;

«Гендерна рівність»;

«Ксенофобія, расизм»;

«Толерантність», «Толерантна людина».

9

Виступ на педраді на тему: «Етикет вчителя, як важливий фактор успішної діяльності».

ІІ півріччя

Пед. колектив

               VI. Зв’язки з громадськістю.

№ з/п

Зміст роботи

Дата виконання

Примітки

1

Відвідування учнів вдома, бесіди з батьками.

Протягом року.

 

При потребі

 

2

Відвідування батьків за місцем роботи.

3

Відвідування установ та організацій, що займаються проблемами практичної психології.

 

 

 

 

 

План роботи соціального педагога

 

№ з/п

Функції по роботі з учнями (дітьми), медпрацівниками,

батьками, органами держадміністрацій та місцевого самоврядування

Термін проведення

Де і з ким проводиться

          1. Діагностичні

1.

Спостереження за поведінкою учнів в навчальних і поза

навчальних ситуаціях. Виявлення труднощів проходження адаптації.

вересень

1-і,5-і,10-і класи

2.

Вивчення згуртованості класу та адаптації учнів за

методиками «Мій клас» та «соціометрія».

вересень-жовтень

1-і,5-і класи

3.

Анкета для вивчення адаптованості

жовтень

10-і класи

4.

Соціальна паспортизація класів. Соціальний паспорт школи.

вересень-грудень

1-11-і класи

5.

Анкета експрес-діагностики наркотичного

узалежнення і соціально неадекватної поведінки учнів.

жовтень, квітень

6-і класи

6.

Анкета на визначення  актуальності проблеми

насильства  в навколишньому середовищі.

листопад

4-і,7-і,9-і класи

7.

Анкета на вивчення ставлення до проблеми самогубства.

грудень

8-і класи

8.

Анкета інтересів.

січень – лютий

9-і,11-і класи

9.

Вивчення особистості учнів та спостереження за їх

поведінкою в навчальних та поза навчальних ситуаціях.

лютий

учні, що

стоять на

внут.шк.обліку

10.

Соціометричне дослідження.

4-і класи

11.

Вивчення морального обличчя учнів.

березень

3-і класи

12.

Вивчення страхів у дітей.

2-і класи

13.

Соціально-педагогічна діагностика за запитами.

протягом року

учні, батьки,

вчителі

14.

Експертне опитування.

батьки, вчителі

15.

Знайомство, збір соціальних даних та адаптація новоприбулих учнів.

1-11-і класи

16.

Вивчення можливостей мікрорайону, в якому розташована школа.

вересень

 

2. Прогностичні

1.

Прогнозування включення учнів у соціальні зв’язки: аналіз специфіки

соціалізації особистості в мікросередовиші на основі спостереження та

соціометричних досліджень.

протягом року

 

 

 

 

 

 

 

2.

Прогнозування можливостей використання культурно-виховного

простору школи та мікрорайону, у якому вона розташована.

3.

Прогнозування розвитку соціально неадекватної поведінки учнів.

4.  

Прогнозування результатів навчально-виховного процесу з

урахуванням найважливіших факторів становлення особистості.

5.

Прогнозування розвитку суїцидальних нахилів та узалежнення

 серед учнівської молоді.

6.

Прогнозування працевлаштування випускників.

березень-квітень

7.

Прогнозування специфіки роботи соціального педагога у наступному навчальному році.

травень-червень

           3. Консультативні

1.

Проведення консультативної роботи з батьками, вчителями з метою

виявлення дітей „ групи ризику” та „важковиховуваних” дітей.

протягом року

вчителі, батьки

2.

Надання рекомендацій учням, батькам, вчителям та іншим

особам з питань соціальної педагогіки.

вчителі, батьки, учні

3.

Консультування вчителів з проблеми згуртованості класу.

вчителі

4.

Індивідуальні консультації за запитами.

учні, батьки, вчителі

5.

Консультування з проблем міжособистісних стосунків та

адаптації в колективі.

вчителі,

учні

6.

Індивідуальне, групове соціально-педагогічне консультування з

питань навчання і виховання дітей з девіантною поведінкою.

батьки, вчителі

7.

Консультування з проблеми схильності дітей до суїциду.

вчителі, батьки, учні

8.

Консультування з питань успішного професійного

спрямування учнів 9-11-их класів. Забезпечення функціонування

куточка «Всі професії важливі, всі професії потрібні».

9.

Консультування з проблеми насильства в школі, безпритульності та

бездоглядності учнів, гендерної рівності, стосунків

між статями та торгівлі людьми.

10.

Участь у педрадах, нарадах, методичних об’єднаннях класних керівників

 та вчителів-предметників, виступи на батьківських зборах з питань соціальної педагогіки.

вчителі,

батьки

11.

Консультування за результатами проведених досліджень.

вчителі,

батьки, учні

12.

Виступи на педраді на тему: «Агресивні діти».

січень

педколектив

13.

Інформування на Куточку соціального педагога з актуальної

тематики та забезпечення функціонування Батьківського куточка.

протягом року

учні, батьки,

вчителі

14.

Консультування з проблем міжособистісних стосунків та адаптації в

колективі постраждалим в ході АТО.

           4. Захисні

1.

Захист та відстоювання прав та інтересів учнів.

протягом року

учні

2.

Участь на допитах та у судовому процесі в ролі

захисника права дитини.

за запитом

3.

Патронаж та допомога дітям, батьки

яких перебувають за кордоном.

протягом року

4.

Надання допомоги (на рівні своєї компетенції) у вирішенні побутових проблем.

учні, батьки,

вчителі

5.

Захист дітей від насильства та знущання з боку дорослих чи однолітків.

6.

Співпраця з соціальною службою у справах дітей та відділом кримінальної міліції

у справах неповнолітніх. Участь в засіданнях дорадчого органу.

 

           5. Профілактичні

1.

Проведення рейдів по виявленню курців та рейдів «Урок»

вересень, січень, квітень

учні

2.

Профілактика дезадаптації дітей до умов ЗНЗ.

вересень-листопад

1-і,5-і,10-і

класи

3.

Участь у проведенні психолого-педагогічного консиліуму «Адаптація учнів до умов навчання і виховання у школі другого ступеня».

листопад

адміністрація,

 вчителі

4.

Проведення тижня соціально-психологічної служби в школі.

грудень

учні, батьки,

вчителі

5.

Конкурс на кращий малюнок «Ми обираємо здоров’я»

3-і класи

6.

Відео лекторії: «10 причин, чому не варто вживати наркотичні речовини», «ВІЛ/СНІД».

ІІ семестр

учні

7.

Конкурс на кращий малюнок «Світ професій очима учнів 2-их класів»

або «Моя майбутня професія».

січень

2-гі класи

8.

Підготовка шкільної агітбригади до участі в міському етапі Всеукраїнського

конкурсу «Молодь обирає здоров’я».

лютий-березень

учні

9.

Стимуляція творчої діяльності учнів. Бесіди про гуртки, секції.

протягом року

 

10.

Попередження насильства над дітьми та торгівлі ними. Конкурс на кращий

 малюнок «Сім’я без насильства» або «Моя сім’я найкраща».  

протягом року

березень

учні

5-6-ті класи

11.

Боротьба із шкідливими звичками та пропаганда здорового способу життя.

Поновлення інформації на куточку «Здоров’я – запорука успіху».

Виставка плакатів до Міжнародного дня здоров’я.

протягом року

7 квітня

учні

12.

Профілактичні заходи з метою запобігання вживання наркотичних речовин та

 небезпеки ВІЛ-інфекції, боротьба з незаконним наркотичних засобів,

психотропних речовин і прекурсорів.

протягом року

1 грудня

13.

Профілактика суїцидальної поведінки серед дітей.

протягом року

14.

Попередження девіантної поведінки серед учнівської молоді. Участь в засіданнях

шкільної ради профілактики правопорушень.

15.

Профілактика безпритульності та бездоглядності, ксенофобських та расистських

проявів серед учнівської молоді, неблагополуччя дітей трудових мігрантів.

учні, батьки,

вчителі

16.

Сприяння становленню гендерної рівності в українському суспільстві.

17.

Контроль за відвідуванням учнями школи.

18.

Виступи на батьківських зборах «Інтернет і ваші діти», «Агресія і жорстокість у дітей».

батьки

           6. Соціально-перетворювальні

1.

Соціально-педагогічний супровід навчально-виховного процесу дітей ,

які постраждали в ході АТО

протягом року

Учні, батьки

2.

Соціально-педагогічний супровід навчально-виховного процесу.

учні, батьки,

вчителі

3.

Складання банку даних та соціально-педагогічний патронаж

соціально-незахищених категорій дітей.

учні

4.

Надання соціальних послуг, спрямованих на задоволення соціальних потреб.

учні, батьки,

вчителі

5.

Тренінгові заняття з метою покращення процесу адаптації.

жовтень-січень

учні 1,5-их

класи

6.

Виховні години з елементами тренінгу «Мої права та мої обов’язки».

листопад

учні 7-их

класів

7.

Проведення виховних годин з елементами тренінгу на тему

насильства в учнівському середовищі.

листопад-грудень

учні 4-их,7-их,

9-их класів

8.

Виховні години з елементами тренінгу «Як стати толерантною людиною?».

старшокласники

9.

Виховні години щодо утвердження гендерної рівності серед учнівської молоді.

грудень

10.

Виховна година з елементами тренінгу з корекції суїцидальних

проявів у поведінці «Ти – цілий світ!».

січень

учні 8-их класи

11.

Заняття з елементами арттерапії з подолання дитячих страхів.

березень-квітень

учні 2-их класів

12.

Виховні години з елементами тренінгу «Розвиток моральних рис учнів».

квітень

учні 3-іх класів

13.

Корекція девіантної поведінки. Заняття «Складові успіху».

квітень-травень

учні, що стоять

на вн. шк..

обліку

14.

Індивідуальна психокорекція та робота з учнями.

протягом року

учні

15.

Тренінгові заняття на тему:

- робота з гіперактивними учнями.

вчителі

           7. Організаційні

1.

Оформлення кабінету, поповнення текстотеки, ігротеки.

протягом року

2.

Підготовка до проведення виступів, лекцій, семінарів, нарад, консиліумів,

тренінгів, батьківських зборів.

3.

Підготовка навчальних, корекційно-відновлюваних, розвивальних та

реабілітаційних програм.

4.

Участь у роботі педагогічних нарад.

5. -->

Герб школи
Запитай у Шевченка
Новини
Приємного навчання!
Вхід на сайт
Шановні учні надаємо номер телефону Національної дитячої «гарячої» лінії громадської організації «Ла Страда – Україна» (0-800-500-225 або 116-111 з мобільного) для забезпечення доступу дітей, які опинилися в складних життєвих обставинах, до невідкладних, безкоштовних, конфіденційних психологічних, правових та інформаційних послуг.

Сайт Вараської Загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5
2019